גרמניה: אגודת סטודנטים הכריזה על ה-BDS כאנטישמית

האירוע, שקידם את החרם על ישראל, מומן על ידי הרשת האירופאית להיסטוריה אוניברסלית וגלובלית, והמרכז האוניברסיטאי אירופה. האירוע נתמך גם על ידי אוניברסיטת סטנפורד ועל ידי משרד החינוך והמחקר הגרמני
admin2 1 Comment on גרמניה: אגודת סטודנטים הכריזה על ה-BDS כאנטישמית

אגודת הסטודנטים בלייפציג רואה בתנועת החרם סכנה לחופש האקדמי • מדובר בהחלטה המפורטת ביותר של גוף אקדמי נגד תנועת החרם בגרמניה • "זכותה של ישראל להתקיים אינה נתונה למשא ומתן"

כרזת BDS
האירוע, שקידם את החרם על ישראל, מומן על ידי הרשת האירופאית להיסטוריה אוניברסלית וגלובלית, והמרכז האוניברסיטאי אירופה. האירוע נתמך גם על ידי אוניברסיטת סטנפורד ועל ידי משרד החינוך והמחקר הגרמני
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

החודש העבירה אגודת הסטודנטים הגרמנית החלטה המתנגדת ל-BDS, וקבעו כי מדובר בתנועה אנטישמית. כך מדווח הבוקר עיתון הג'רוזלם פוסט.

אגודת הסטודנטים בלייפציג רואה בתנועת החרם סכנה לחופש האקדמי. לדבריה, האמצעים בהם נוקטת ה-BDS מזכירים את סיסמת הנאצים "אל תקנו מיהודים". לטעת הסטודנטים, מטרת תנועת החרם על ישראל הינה "להשמיד את מדינת ישראל", כך לפי ההחלטה.

מועצת הסטודנטים יזמה את ההחלטה אחרי שמרצה מאוניברסיטת לונדון הופיעה באירוע באוניברסיטה בלייפציג ביוני האחרון. האנתרופולוגית לורי אלן קיימה אירוע על ספרה בעל הכתר "עלייתן ונפילתן של זכויות אדם: ציניות ופוליטיקה בפלשתין הכבושה", וניצלה את השיחה על מנת לקדם את ה-BDS תוך כדי צמצום אשמת הטרור במצב.

האירוע, שקידם את החרם על ישראל, מומן על ידי הרשת האירופאית להיסטוריה אוניברסלית וגלובלית, והמרכז האוניברסיטאי אירופה. האירוע נתמך גם על ידי אוניברסיטת סטנפורד ועל ידי משרד החינוך והמחקר הגרמני.

יש לזקוף את קידום ההצבעה הפרו-ישראלית לזכותם של קבוצות סטודנטים כמו הצעירים הסוציאליסטים. ארגון הצעירים של המפלגה הסוציאל-דמוקרטית היוו גורם מפתח בהעברת ההחלטה. קבוצת הסטודנטים הליברלים בלייפציג תמכו אף הם בהחלטה. על פי ההחלטה, "זכותה של ישראל להתקיים ולהגן על עצמה אינה נתונה למשא ומתן".



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    צריך להחדיר לאירופאים בראש שדאעש זה חמאס וחמאס זה פת"ח